خلق اعتبار و شهرت آنلاین
نداشتن حسن شهرت آنلاین باعث می شود مخاطبان تصور کنند شما غیر معتبر یا نامرئی هستید
خلق اعتبار و شهرت آنلاین
متخصصان ما ضمن بررسی دقیق پیشینه، اهداف و نحوه حضور آنلاین کارفرما، سناریوی کاملا شخصی سازی شدهای را متناسب با نیازهای کارفرما طراحی خواهند نمود همچنین بسترهای مورد نیاز از جمله وب سایتها، حسابهای کاربری در شبکه های اجتماعی عمومی و تخصصی و پیام رسانها را ایجاد کرده و با طراحی و پیاده سازی انواع محتواهای تخصصی متنی، صوتی و تصویری، مقالات و ... ضمن انتشارشان در بستر آنلاین کارفرما بر اساس سناریوی طراحی شده بازخوردهای مناسب را جهت تجزیه و تحلیل دریافت می نمایند که این فرایند در نهایت منجر به خلق اعتبار و شهرت کارفرما خواهد شد.
راهکارهای ما در فرایند خلق اعتبار و شهرت آنلاین
- تجزیه و تحلیل و جمع بندی اعتبار و شهرت آنلاین
- طراحی و توسعه بستر های آنلاین
- طراحی و تولید محتوای تخصصی و شخصی سازی شده
- طراحی و پیاده سازی برنامه انتشار محتوا
- رصد و تجزیه و تحلیل نتایج
شهرت جهانی، استاندارد ما
ما شهرت شما را به سطحی بین المللی مطابق با استانداردهای جهانی می رساینم.
مرحله اول : تجزیه و تحلیل و جمع بندی اعتبار و شهرت آنلاین
متخصصین ما هر کمپین آنلاین مدیریت اعتبار و شهرت را با تحقیقات گسترده شروع می کنند. در طی مرحله تحقیق، کلیدواژههای برتر، همه نتایج مثبت و منفی وهرگونه تهدید مستمر و بالقوه برای اعتبار و شهرت را شناسایی می کنند
متخصصین ما تمام راههای قانونی برای حذف محتوای منفی و لینکهای مخرب را از وب به دقت بررسی مینمایند و در صورت نیاز، همه مقالات، تصاویر، ویدیوها، محتوای شبکههای اجتماعی، نتایج جستجوی گوگل و سایر موارد مشابه را ارزیابی میکنند و در همین راستا بر اساس شرایط هر مورد خاص، فرآیند حذف را با استفاده از استراتژیهای حفاظت و سرکوب ترکیب کرده تا موفقیت و پایداری عملکرد را تضمین نمایند
متخصصین ما با بهرمندی از ابزارهای پیشرفته تشخیصی مدیریت اعتبار وشهرت آنلاین، نتایج برتر جستجو برای هر عبارت را شناسایی کرده و آنها را در دستهبندیهای مشخصی سازماندهی میکنند سپس نتایج بدست آمده را تجزیه وتحلیل نموده و امتیازدهی می کنند.
این دادهها بهعنوان مبنای اولیه و همچنین معیاری برای سنجش موفقیت در مراحل بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
متخصصین ما با انجام تجزیه و تحلیل های تخصصی بر وبسایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل رتبههای بالاتری دارند تفاوتهای اصلی میان نتایج مورد نظر کارفرما و رقبایشان را شناسایی می کنند. این تحلیل به شناسایی تهدیدهای احتمالی برای برند کارفرما وهمچنین شناسایی فرصتهایی برای ارتقای اعتبار و بهبود جایگاه مشتری کمک می نماید
تحقیق و بررسی متخصصین ما در زمینه اعتبار و شهرت شامل بررسی تأثیرات اجتماعی و تحلیل هشتگهاست تا تأثیرگذاران کلیدی و روندهای مهم را که برای استراتژی مدیریت اعتبار وشهرت آنلاین ضروریاند شناسایی نمایند. این تحقیقات به طور مستقیم در مرحله تبلیغات کمپین مورد نظر بهکار گرفته خواهد شد.
نکته مهم و قابل توجه این است که مرحله تحقیق جامع، زیربنای کل کمپین مدیریت اعتبار و شهرت را تشکیل میدهد
ارتقاء اعتبار، تضمین شهرت
ما اعتبار آنلاین شما را تقویت و شهرت شما را پایدار نگه می داریم.
مرحله دوم : طراحی و توسعه بسترهای آنلاین
متخصصان ما بسترهای آنلاین کارفرما را شناسایی و ایجاد و بهینه سازی می نمایند
پس از اتمام مرحله تجزیه وتحلیل، متخصصان ما وبسایتها،حساب های کاربری شبکههای اجتماعی، وبلاگها و سایر بسترهای آنلاین تحت کنترل یا مدیریت کارفرما را شناسایی و ایجاد می نمایند و در مرحله بعد، ویژگیهایی را که برای رفع کاستیها لازم است طراحی و توسعه میدهند.
با دستیابی به این بسترهای آنلاین جدید، شبکهای از دامنههای تحت مالکیت ایجاد کرده و یک پلتفرم توزیع محتوای سفارشی راهاندازی مینمایند. این پلتفرم این امکان را میدهد که محتوا را به صورت سریع وهماهنگ برای تمامی بسترهای مرتبط با اعتبار و شهرت در وب منتشر نماید
علاوه بر آن، تمامی بسترهای آنلاین موجود که پیش از این تحت مدیریت کارفرما بودهاند را بررسی، پاکسازی و بهینهسازی میکنند. همچنین تمام وبسایتها، پروفایلها و صفحات فعلی کارفرما را ارتقا میدهند تا تأثیری بهینه و موثر در نتایج موتورهای جستجو ایجاد گردد.
حفاظت از اعتبار، اولویت ماست
امنیت و ثبات شهرت شما در فضای دیجیتال را تضمین می کنیم
مرحله سوم : طراحی و تولید محتوای تخصصی و شخصی سازی شده
طراحی و تولید محتوای با کیفیت شاید یکی از وقتگیرترین بخشهای فرآیند مدیریت اعتبار و شهرت آنلاین باشد، اما در عین حال از حیاتیترین قسمتها نیز به شمار میرود. تولید محتوای باکیفیت، سنگ بنای هر استراتژی موفق در این زمینه است. محتوای تازه میتواند در داراییهای آنلاین تحت کنترل کارفرما یا در وبسایتهای ثالث منتشر شود
متخصصان ما پس از آشنایی کامل با زمینه فعالیت کارفرما، به ارائه ایدههایی در زمینه محتوایی میپردازند که برای مخاطبان هدف جذاب باشد و تعامل آنها را برانگیزد. در این فرآیند، یک (پرسونای مخاطب) طراحی میکنند تا بتوانند ویژگیهای جمعیتشناختی مخاطبان کارفرما و نوع محتواهایی را که بیشترین پتانسیل برای ایجاد ارتباط و تعامل دارند، شناسایی کنند
متخصصان ما ایدهها و موضوعات کلیدیای را توسعه میدهند که هویت برند کارفرما را برجسته کرده و تخصص کارفرما را به بازار معرفی میکند. پس از دریافت تأیید نهایی و بازخورد کارفرما ، مقالات، بیانیههای مطبوعاتی، بیوگرافیها و پستهای باکیفیت و آماده انتشار را تولید میکنند تا حضور آنلاین کارفرما به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده شود.
در مرحله بعد، هر مقاله و بیوگرافی تایید شده را با هدف انتشار بهینه سازگار میکنند، یک برنامه منظم برای تولید محتوا تدوین مینمایند و داراییهای موجود را بهدقت تحلیل میکنند تا نقاطی که نیاز به بهبود دارند شناسایی شوند. علاوه بر این، یک تقویم هماهنگ برای تبلیغات در رسانههای اجتماعی طراحی میکنند تا دسترسی به محتوا و تعامل با مخاطبان را افزایش دهند.
کنترل اعتبار، کلید موفیقت
با مدیریت دقیق شهرت، موفقیت کسب و کارتان را تضمین کنید
مرحله چهارم : طراحی و پیاده سازی برنامه انتشار محتوا
متخصصان ما یک برنامه شخصی سازی شده به منظور انتشار محتوا تدوین می نمایند
متخصصان ما یک برنامه سفارشی انتشار محتوا تدوین می کنند تا کمپین مدیریت اعتبار و شهرت کارفرما را در مسیر مد نظر قرار دهند. در این فرایند به منظور اطمینان از اینکه محتوای پر طرفدار از جمله پستهای وبلاگ، پستهای مهمان، بیانیههای مطبوعاتی، توییتها،مقالات مرتبط با صنعت، تصاویر و موارد دیگر. در زمان و مکان مناسب منتشر شود از ترکیبی از سیستم های انتشار دستی و خودکار استفاده مینماییم
حضور آنلاین، حرفه ای و مطمن
ما تصویر آنلاین شما را به شکلی معتبر، حرفه ای و قابل اعتماد شکل می دهیم.
مرحله پنجم : رصد و تجزیه و تحلیل نتایج
تجزینه و تحلیل نتایج هر کمپین
متخصصین ما داده ها و نتایج بدست آمده از هر کمپین آنلاین مدیریت اعتبار و شهرت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی می نمایند و ضمن بهینه سازی بازدهی را افزایش می دهند.